A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked. Javasoljuk, hogy fogadja el azokat.

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) a pleva.hu webshophoz

1.Alapvető rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a pleva.hu  (a továbbiakban: a Szolgáltató) által üzemeltetett honlapon www.pleva.hu internetes üzletben történő vásárlás (ideértve az e-shop működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos) szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat. Az e-shop vásárlói nagykorú, cselekvőképes, magán személyek vagy jogi személyek lehetnek.

1.1. Részletes fogalmak

Szolgáltató: Karol Mészáros - MEDE, Malý Lég 167, 930 37 Lehnice, Slovakia, IČO: 36895202, DIČ: 1040898760, IČ DPH: SK1040898760, magánvállalkozási cégjegyzék száma: 201- 12634, Dunaszerdahely
Felügyelő szerv: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj: Trhová 2, 917 01 Trnava 1, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Vásárló: Az a magán vagy jogi személy aki az e-shop szolgáltatását igénybe veszi, ezen keresztül árut rendel, vásárol. A vásárló a megrendelés elküldésével igazolja, hogy ismertetve lett az ÁFSZ-el és egyetért a benne foglaltakkal, így létrejön a szerződés a szolgáltató és vásárló között.

Termékek és árak: Termékek alatt az e-shop-on megvásárolható áru értendő. Az e-shop árai kiskereskedelmi árak, EUR-ban feltüntetve, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

2. Adásvételi szerződés

A vásárlótól beérkezett megrendelés képezi az alapját az adásvételi szerződésnek. A beérkezett megrendelés visszaigazolásával  a szolgáltató és vásárló közt szerződéses jogviszony áll fenn, ami megszűnik az áru átvételét követően.

3. Megrendelések

A vásárló az e-shop termékkínálatából rendelhet. A szolgáltató az áru értékéhez hozzászámolja a csomagolási és posta költséget. A szolgáltató az árut a Szlovák posta hivatallal vagy a DPD futárszolgálattal küldi utánvéttel Szlovákián belül. A szállítási díj ezen szolgáltatók aktuális árjegyzéke alapján  van meghatározva. A  kosárban a megerndelt termékeknél  feltüntetett csomagolás és postaköltség hozzávetőleges. A csomagolás- és postaköltség a megrendelt áru tényleges súlyától, térfogatától és a csomagok számától függ, Szlovákián belüli csomagküldésnél. A csomagok térfogata nem léphet túl egy bizonyos határon, így a nagyobb térfogatú árut, mint pl. a műanyag flakonokat több csomagban lehetséges elküldeni. (Például csak 200 db 1 kg-os mézre való műanyag flakont tudunk egy csomagban küldeni.) Külön kérésre pontosan meg tudjuk határozni a csomagolás és postaköltséget konkrét megrendelésre vonatkozólag. Ha a megrendelt áru nincs raktáron, vagy kevesebb van belőle a szolgáltató haladéktalanuk tájékoztatja erről a megrendelőt. A termék rendelése a kötelező mezők kitöltésével, visszaigazolásával  és elküldésével történik. Az adatok valódiságát a megrendelő a vissszaigazolás elküldésével igazolja. A vevő az árut a megrendeléskor érvényes ár alapján  kapja meg. A megrendelést követően a vásárló e-mail címére visszaigazolás érkezik. Munkatársainknak lehetősége van a megrendelővel telefonon illetve e-mailen pontosítani a megrendelést, személyes adatokat. A vásárló a visszaigazolás elküldésével kötelezi magát a megrendelt áru értékének kifizetésére, beleértve a csomagolási és postaköltséget az ÁFSZ alpján.

4. Fizetési feltételek

A vásárló a vásárolt áru ellenértékét az áru átvételekor készpénzben egyenlíti ki Szlovákán belül. Magyarországra az árut vagy előre utalással vagy utánvéttel küldjük.

5. Szállítási feltételek

Az e-shop-on szereplő termékek 99% -a raktáron van és 1-2 mukanapon belül küldeni tudjuk. Azon termékeknél amikből kevés van vagy nincs raktáron, egy megjegyzés látható: Elérhetőség 7-10 nap

Felhívjuk figyelmüket a következő megjegyzésekre bizonyos termékeknél, mint pl.:

  • Személyes átvétel - az így megjelölt terméket nem küldjük, csak az üzletben vehetők át.
  • Külön csomagoljuk - ezen terméket külön csomagként küldjük, mivel jellemzőit tekintve más termékkel nem lehet összecsomagolni

A következő szállítási módon juthat el a megrendelőhöz a termék:

  • Szlovák posta - kisebb méretű csomagok 1 kg-ig (szállítási idő 2-4 munkanap a megrendelés beérkezését követően)
  • Futárszolgálat DPD - csomagok 1-től 50 kg-ig Szlovákián belül (szállítási idő 1-2 munkanap a megrendelés beérkezését követően). Magyarországra a csomagok 30kg-ig.
  • Személyes átvétel - telefonos vagy e-mail-es egyeztetés alapján

Abban az esetben ha a megrendelt termék nincs raktáron, a várható szállítási időről tájékoztatjuk a megrendelőt.

6. Megrendelés törlése

A vásárló 12 órán belül törölheti a megrendelését a megrendelés visszaigazolásától számítva e-mailben. Az ilyen megrendelést megszüntetettnek tekintünk. Az e-mailben fel kell tüntetni a vásárló nevét és a megrendelés számát.

7.  Elállási jog

A megrendelőnek joga van a terméket visszaküldeni a kézbesítéstől számított 14 napon belül indoklási kötelezettség nélkül a §12 sz. törvény 108/2000 alapján. A megrendelő köteles a  terméket a szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni, számlát, jótállási jegyet is beleértve. A terméket ne küldjék vissza utánvéttel - nem lesz átvéve! A szolgáltató köteles a terméket visszavenni (nem utánvétes) és további késedelem nélkül visszafizetni a termék árát a vásárlónak (legkésőbb 15 napon belül a csomag átvételét követően - § 457 PTK)
A megrendelő nem állhat el az adásvételi szerződéstől, amely tárgyát egy olyan termék képezi ami az ő személyes kivanságai alapján lett elkészítve, és a speciális jellemzőit tekintve nem lehet visszaküldeni.

8. Reklamáció, szavatosság

A megrendelő köteles ellenőrizni a csomagot, amennyiben hiányos vagy nem megfelő a termék, azt 2 napon belül az átvételt követően jelezheti a szolgáltatónál. Ilyenkor szükséges elektronikus vagy telefonos  úton megindokolni a reklamációt. A termék ha szállítás közben károsodott azt a szállító cégnél (Posta vagy DPD) lehet reklamálni. Reklamáció lehetséges a jótállási idő alatt, a termék és a számla másolatának visszaküldésével, reklamációs levéllel. A szolgáltató köteles a reklamációt 30 napon belül elbírálni. A szolgáltató az általa eladott árukra 2 év jótállási időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 40/1964 Z.z. §619-627 sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A számla egyben a jótállási jegy. A szavatosság érvényét veszti, amennyiben lejárt a 2 áv jótállási idő, a termék károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be,ill. a termék rendellenes szétszedésével.

9. Adatvédelem

A szolgáltató köteles a 428/2002 sz. A személyes adatok védelméről szóló törvény alapján az adatbázisban tárolt és feldolgozott adatokat megvédeni a vissszaélésektől.

10. Záró rendelkezések

Az ÁSZF 2014.01.01.-től érvényes. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja.
A vásárló törvényes jogai az ÁSZF-el nincsnek érintve.


Görgess fel